aanpak & prijzen

De tijd waarin we leven vraagt om transparantie en eerlijkheid. Er is zoveel ruis en drukte. Het medialandschap is ontzettend divers en vraagt veel tijd. Tijd die vaak niet beschikbaar is. Gevestigde ondernemingen weten niet altijd hoe ze PR kunnen integreren in hun beleid of het ontbreekt hen aan tijd. Start-ups en small businesses beschikken zelden over een marcom afdeling of een (groot) budget om een bureau in te schakelen. Gelukkig is dat ook helemaal niet nodig. Jijzelf hebt veel PR kracht in huis. Het is belangrijk om die kracht te ‘unlocken’ zodat jij weet wat je wilt vertellen, hoe je jouw verhaal wilt vertellen en welke media relevant voor jou zijn. 

 

Ik heb hiervoor een aanpak ontwikkeld dat gebaseerd is op training en strategie. Er zijn verschillende onderdelen, waardoor je eenvoudig kunt kiezen waar jij behoefte aan hebt. Uiteraard zijn de onderdelen goed te combineren. Samen helpt dit jou op weg naar de juiste PR strategie waarbij de inspiratiesessies zorgen dat je fris in je ideeën blijft. 

De onderdelen zijn ook los af te nemen en natuurlijk is er ook maatwerk mogelijk!