over Thea

Als kind was ik al in de ban van merken en media. Een paar dingen kenmerken mijn kindertijd, nu ik terugkijk is het niet meer dan logisch dat ik mij in mijn werk specialiseer in merken en media. 

 

  • Als kleuter vielen mij de veranderende logo’s op van bedrijven. Ik kan me nog steeds herinneren dat het KNMI een nieuw logo toonde bij het weerbericht dat aan het einde van het journaal werd getoont.

  • Tijdens een vakantie in Duitsland ontdekte ik dat ook daar NIVEA werd verkocht. Hetzelfde logo, dezelfde fles, een andere taal. Fascinerend vond - en vind - ik. Destijds wist ik niet dat NIVEA een Duits merk was, maar dat terzijde.

  • Ik verzamelde miniatuur verpakkingen die ik bij de drogist nooit kreeg (want: geen potentiële klant, ze moesten eens weten!). Dus schreef ik een brief, o.a. naar Natusan, voor producten in mijn winkeltje. Ik zocht het adres in een telefoonboek, stuurde het op en werd verrast met een prachtig setje miniatuur verpakkingen die ik nog steeds heb. Ik wil die marketingmedewerker nog steeds bedanken (anyone?)

  • Zo lang ik me kan herinneren maakte in magazines, schreef verhalen en tekende de illustraties. Nog steeds een hobby die ik graag met mijn dochters - of in mijn werk - uitvoer. 

  • Door de Libresse reclame uit de jaren ‘90 waarin een zakenvrouw in mantelpak de hoofdrol had, wist ik wat ik ambieerde: een succesvolle zakelijke carrière. In media en communicatie dus.

Thea27-website.jpg
Thea15-website.jpg

toen...

..ik nog geen ondernemer was, studeerde ik Interculturele Communicatie en Media Design en werkte ik als communicatieprofessional bij grote bureaus. Daar gebeurde het naar mijn idee het leukste werk en daar wilde mijn nieuwsgierige ik het vak graag leren. Ik werkte er jarenlang voor grote merken als Douwe Egberts, Albert Heijn, Essent en de Rabobank. 

nu...

..wil ik niets liever dan groeiende ondernemers en MKB-ers en hun teams helpen om briljant te worden in dit vak. Laten we eerlijk zijn; er is niets zo pijnlijk en ongemakkelijk als een slecht vertelt verhaal. Tegelijkertijd kan goede storytelling een publiek betoveren. Daarom zet ik graag mijn ervaring in om samen met jou ervoor te zorgen dat jouw talent en verhaal er optimaal uitkomen. We want to see the magic happen!

thea in het kort

  • Ik begin mijn dag graag goed. En dat is voor mij vroeg opstaan (uurtje of 6), tijd voor mezelf nemen en met aandacht leven. Vooral een positieve mindset zorgt voor een goede verwachting en dat werkt toch het allerlekkerste. 

  • In mijn hoofd zit vaak zoveel leuks, dat het ondernemen een geniale uitkomst is. Nu kan ik mijn nieuwsgierigheid, creatieve ideeën en ervaringen met verschillende klanten delen. Zo kan ik veel meer bedrijven laten groeien dan wanneer ik voor een merk werk.

  • Ik werk graag in van die goed gestylde ruimtes, met wanden vol boeken en tijdschriften. De rust die het zien en lezen van print media brengt is heel fijn.

  • Nog steeds ga ik graag op reis of ben ik anders betrokken bij culturen. Het fascineert me hoe er in andere culturen met communicatie omgegaan wordt. Ik zie en leer altijd een hoop nieuws.  

  • Aandacht, eerlijkheid, mensgerichtheid en transparantie vind ik belangrijke waarden. We zijn uiteindelijk allemaal mens en hebben elkaar nodig om te groeien. Ik voel me dan ook echt verbonden met de klanten met wie ik werk en bent trots op het resultaat dat zij boeken. 

Thea25-website.jpg