Bijgewerkt op: 15 jan. 2020

Zodra ik foto’s deel van mezelf in de make-up, een vrolijk praatje of verhaaltje - dan volgen de reacties, likes en extra volgers. Vorige week was ik ziek en dus sprak ik een video in met een inhoudelijk verhaal en een ziek hoofd. Het resultaat? Een derde minder kijkers, likes en reacties dan gewoonlijk. Twee dagen later was ik zieker, echter liep ik vol uitgedost en met een flinke dosis pijnstillers op een bruiloft rond en deelde mijn gemake-upte hoofd. Het resultaat? Heel erg veel positieve reacties. Leuk, maar wat is waarheid?
Dit leert mij twee dingen:
1. De inhoud volgt de verpakking, eerst opvallen dus en dan luisteren.
2. Het dus wel belangrijk hoe jij je als persoon of bedrijf visueel presenteert. Juist om jouw unieke verhaal over de bühne te krijgen.
Ik geloof in echtheid en transparantie, ook al is dit (nog) niet het perfecte plaatje. Daarom graaf ik samen met klanten graag naar de kern van de onderneming. Wie ben jij en hoe draag je dit uit? Klopt dit bij elkaar? En op welke wijze moet jij dan zichtbaar zijn om je inhoudelijk verhaal uit te dragen?
Een heerlijke puzzel waar ik al jarenlang enthousiast van wordt. Van corporate story, naar personal story, naar visual story. Let’s do this together en zorg dat je op de juiste plek jouw echte verhaal laat zien!