Bijgewerkt op: 15 jan. 2020
Soms heb je als ondernemer momenten dat je het even niet meer weet. Misschien wel juist aan het begin van het nieuwe jaar. Hoe zorg ik ervoor dat mijn merk onder de aandacht komt? Waar begin ik met mijn PR strategie? Hoe onderscheid ik me in deze markt? Wat moet ik met mijn socials? Misschien heb je helemaal geen budget voor dure bureaus. Toch zit de kracht van een goede PR strategie in het bedrijf zelf. Wat te doen?

Begin bij het begin. Dat klinkt eenvoudig, toch is kiezen niet makkelijk. Mijn top 3 om met je PR strategie aan de slag te gaan:
Vind de onderscheidende nieuwswaarde van jouw bedrijf.
Weet wat je wilt delen en stel duidelijke kernboodschappen op: waar zit je verhaal?
Begin met 1 social mediakanaal, leer hier alles over en richt je daar volledig op.
Ontbreekt het je aan tijd of kennis? Zet externe expertise in en werk samen met een coachende partner die je door de dipjes heen helpt en zorgt dat je op de juiste plek zichtbaar bent.