top of page

Wat kun je doen als PR resultaat teleurstelt?


Ben jij ook wel eens teleurgesteld geweest over de inzet van PR? Voor een kleine tot middelgrote onderneming is het vaak een grote stap: het inhuren van een PR bureau. Wanneer je hier dan toch budget voor vrijmaakt, zijn de verwachtingen vaak hoog en is de nieuwswaarde niet altijd optimaal. 


Gevolg: een ontevreden gevoel over het perstraject omdat je heel andere verwachtingen had over PR en free publicity. 


Zorg voor een goede PR basis

In de wat kleinere PR trajecten is er vaak weinig ruimte om de basis goed in te richten. Denk aan het opstellen van de kernboodschappen en het boodschappenhuis. Of een overzicht met de juiste PR haakjes en het uitwerken van een goede boiler plate. Met een goede basis valt of staat het succes van een campagne. Het maakt hierbij niet uit of je nu een grote of kleinere onderneming bent. Daarom werk ik vooral met PR training en formats die jou op weg helpen. Zodat elke ondernemer of marketeer een goede PR basis kan inrichten. Dit zorgt ervoor dat je op relevante momenten wel snel kunt schakelen en jouw nieuws je doelgroep bereikt.  


3 stappen helpen je om jouw PR basis in te richten


1. PR training d.m.v. maatwerk sessies of via het online PR programma

2. Coaching op de momenten wanneer je wel wilt sparren met een PR manager

3. Gegarandeerde output door het werken met vaste formats, zoals een PR planner


PR gaat niet over 'snel scoren', maar over het structureel opbouwen van een relatie met je publiek. En dat kost tijd, maar een goed begin is ook hier het halve werk!



35 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page