Wanneer PR niet werkt en wat je hieraan kunt doen
- Thea van Unen
- 21 aug 2020
- 1 minuten om te lezen

Ben jij ook wel eens teleurgesteld geweest over de inzet van PR? Voor een kleine tot middelgrote onderneming is het vaak een grote stap: het inhuren van een PR bureau. Wanneer je hier dan toch budget voor vrijmaakt, zijn de verwachtingen vaak hoog en is de nieuwswaarde niet altijd optimaal.
Gevolg: een ontevreden gevoel over het perstraject omdat je heel andere verwachtingen had over PR en free publicity.
In de wat kleinere PR trajecten is er vaak weinig ruimte om de basis goed in te richten. Toch valt of staat hiermee het succes van een campagne. Daarom werk ik vooral met training en formats. Zodat elke ondernemer of marketeer een goede PR basis kan inrichten. Dit zorgt ervoor dat je op relevante momenten wel snel kunt schakelen en jouw nieuws je doelgroep bereikt.
3 stappen helpen je om jouw PR basis in te richten
> PR training d.m.v. maatwerk sessies of via het online PR programma
> Coaching en begeleiding voor de momenten waarop je wel wilt sparren met een PR manager
> Gegarandeerde output door het werken met vaste formats, zoals een PR planner.
Een goed begin is ook hier het halve werk!
Comments