top of page

PR: meer dan alleen de professional

Bijgewerkt op: 21 jan. 2020



Zorgt de PR afdeling voor zichtbaarheid of bouwt de hele organisatie aan het merk?


Communicatie is per definitie een kwetsbare zaak. Je kiest je tekst en beeld zorgvuldig, wikt en weegt, je publiceert en vervolgens heeft iedereen een mening over je content of zit je toch op het verkeerde kanaal. Dit alles kan heel persoonlijk voelen en er zelfs voor zorgen dat jij maar niets meer deelt.


Door mijn jarenlange ervaring als PR adviseur weet ik wat er op je af kan komen in dit vak. Hoe ga je daarmee om? Waar ligt je focus? Hoe plan je je werk? Hoe reageer je op deadlines? Hoe presenteer je jezelf? Wat past bij jouw organisatie?


Ik begeleid ondernemers en marcom professionals met het inrichten van een succesvolle PR strategie, zodat je op de juiste plek zichtbaar bent met de juiste content.


Daarom geef ik elke maand de workshop PR Basics. We duiken in de PR trends voor volgend jaar, werken samen aan je kernboodschappen en zoeken uit welke (social) media voor jou relevant zijn en hoe je deze optimaal inzet. We brengen de juiste focus voor jou aan en werken de eerste stappen van je PR en contentplanner uit.


Je gaat naar huis vol inspiratie en praktische tools. Zodat jij zichtbaar bent met jouw verhaal waar het relevant is. Wil je ook een basis leggen voor je PR? Schrijf je in voor de volgende workshop!

9 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page